torsdag 15 april 2010

På kurs!

Jag har varit på på kurs hela veckan på Barometern i Kalmar. Har fått/får utbildning i redigering.
Det är mycket att ta in eftersom jag är helt grön i redigeringsvärlden.

Imorgon är sista dagen i Kalmar.
Hoppas att jag har fått tillräcklig kunskap att jag kan börja redigera nästa vecka.
Om än i liten skala till att börja med.

* * *
Jag har fått ett Årets Bild-uppdrag av Mr Axman. Det är till nästa år, i Norrköping.

Postar ett inlägg om det här snart, vill ha lite tips från er.

* * *
Min förra nyhetschef, Karin Ahlgren, som har bytt OT för SVT har gjort tv-debut. Här kan ni se klippet. Spola fram till 6.30 ungefär.
Jag tycker hon skötte sig bra.


Slumpad ljussättning?

1 kommentar:

Photos_By_Niklas sa...

Kul med utbildning.
Vad är det för redigering du lärt dig?