lördag 22 maj 2010

Tunnelracet 2010!

I går var jag vid cykeltävlingen SKB Tunnelracet 2010 och plåtade.
Höll till en början inte på att få komma in i tunneln för en vakt, eftersom jag inte hade hjälm och grejer på mig, men det löste sig. Han sprang och hämtade det i sin bil till slut.
Hur kul bild hade det blivit att ta när de kommit ut ur tunneln?

Passade även på att filma lite.
Snabbredigerat i iMovie, så därför är det lite rå känsla över det...

* * *

Nu sitter vi, OT-utmanarna, Bananen och jag, i en minibuss på väg till Göteborg.
Där ska de ta sig an uppgiften att springa en halvmara. 21 km alltså.
Ihop med 58 000 andra dårar.
För det är dom väl?
Dårar alltså.

Jag och Bananen skall bevaka det hela. Och jag tror nog att vi får oss ett pass idag också, vad gäller att gå i alla fall.

Bilder kommer efter helgen.

En cykelbild...


... och en cykelfilm.

1 kommentar:

Nils Penton sa...

Hej

Jag heter Nils Penton och kom 3:a på racet. Jag undrar om man kan få ta del av lite bilder från tävlingen? har mailadressen: nilspentoon@hotmail.com

tack på förhand