fredag 7 januari 2011

Trettondagen!

Det har varit trettondagsafton.
Då är många lediga.
Inte jag.

Blev lite av varje den här "mitt i veckan-helgen".

Bland annat musik för finsmakare, 95-årskalas, bandy och lite inomhusfotboll.

På Fredriksbergs Herrgård måste man oavsett tillhörighet ta på sig skoöverdrag när man går en våning upp. Även musikerna får snällt ta på sig skydden.

En ung dam vid namn Stina hade samlat stora delar av släkten när det vankades 95-årsfest. Jag hade precis tagit bild på Stina och hennes tolv barn när jag vänder mig om och ser en hord av fotografer.

Segerorgansisatören Vladimir Charykov satte fyra strutar i 7-3-vinsten mot Derby.

Håll tungan rätt i mun...

Sär skrivning. OAIK vann finalen i Tretton dags cupen mot Högsby. Och fick en jättestor buckla.

1 kommentar:

Studio Eriksson sa...

Bra bilder D! Gillar ismaskinsbilden verkllig koncentration där...