måndag 29 december 2008

Jag vill, jag vill, jag vill!

För nästan exakt sex år sedan var jag och Perra P vid sjön Eckern och åkte skridskor. Isen låg som en nyspolad hockeyis så lång ögat nådde. Det var en fröjd att skrinna fram där i kylan.
Jag vill mer än gärna uppleva det igen. Ett par veckor med kyla och utan nederbörd vore mumma.

22 dec 2002
Bilden är tagen med min första digitala systemkamera, en Canon D30 med hela 3,25 Megapixlar. Det är samma antal pixlar jag nu har i min mobil. Tekniken går framåt.

2 kommentarer:

Photos_By_Niklas sa...

jadu åka skridskor på isen får man äl bara drömma om i våra trakter.
men drömmer vi hårt så kanske
det är ju kallt ute, o har ju varit så ett tag nu.

FotoMix-bloggen sa...

Ja, jag hoppas att det får vara kallt ett tag till. Helst utan snöfall då.
/D