torsdag 11 juni 2009

iPhone 3G S - ja eller nej?

Det är frågan.

Och JA, jag är prylgalen, typ.

I måndags släppte Apple en ny uppdaterad iPhone, iPhone 3G S heter den.
Jag har varit sugen innan på en iPhone, men den har inte haft allt jag önskat, som till exempel MMS, plus lite annat gutt. MMS är något självklart för oss Européer, men inte så intressant för övriga marknader. Tills nu då.

Så kanske kanske blir det att slå till. Vi får se när den kommer för det första, och hur priset ligger till är ju också av intresse.
Helst såg jag att jobbet köpte in såna till alla, men det är nog för mycket begärt i dessa besparingstider...

4 kommentarer:

Studio Eriksson sa...

Självklart att du ska ha en sådan mobil Danne! Glöm ej "Flest saker näär han dör, VINNER!". :0)

FotoMix-bloggen sa...

Jo så är det ju, men jag skulle nog ta en pallplats med grejerna jag redan har...

Anonym sa...

http://macworld.idg.se/2.1038/1.235533/iphone-tilltalar-de-unga-och-valutbildade

välutbildad = nja
ung = absolut ;-)

FotoMix-bloggen sa...

Haha. Den var bra Tomas.
Skönt att man anses vara ung i alla fall. Alltid något.