torsdag 13 augusti 2009

Det är storleken det hänger på!

I dag har jag varit ganska produktiv.
Började med en liten joggingrunda på Scaniaslingan, följt av en kall dusch. Därefter bar det av till golfbanan och inköp av drivern nedan. Sen åkte jag till posten för att skicka ett paket med PocketWizards följt av en snabblunch på Pastaköket, liten med kebabsås.
Ett samtal till mupp-UPS har oxå gjorts där kontentan av samtalet är att det finns ganska mycket utrymme för förbättringar inom företaget. My god!

Vips så slog bloggräknaren 33333 besökare. Jag är förvånad och glad att så många återkommer hit.
Tack!

Och nu är det dags att gå till jobbet.

Gissa vilken som är den nya förresten...

Nu har jag i alla fall bytt upp mig när det gäller driver i alla fall.
När jag provade drivern innan det blev affär, så kändes den mycket mer förlåtande än den 12-15 år gamla Big Berthan. Onekligen har det hänt lite sedan jag var aktiv senast. Nu känner jag ett jäkla sug att komma ut på banan igen.

Inga kommentarer: