måndag 24 augusti 2009

Hästpasset avklarat!

Nu så äntligen har jag fått ett par dagar ledigt, från ordinarie jobb, efter 23 dagar i sträck. Men jag ska inte klaga, för jag har världens bästa jobb.

Bilder från helgen + en film som jag klippt ihop i Final Cut express från fotbollsmatchen mellan OAIK och Växjö BK.



Sekunder kvar till start. I lördags var det seglartävling i Figeholm. Förhållandena var sol och lätt vind.

Härmapa. Peter "Pecka" Törnströms Oskarshamns AIK vann hemma mot Växjö BK i utklassningsstil.

Anders Johanssons B17 med fyra motorer väger 12 kilo och det krävs medhjälpare som Daniel Gimbert och Ronald Gart innan maskinen är klar för flygning.

Kollegan och modellflygintresserade Paul Madej hade avslutat sitt flygpass och belönade sig med några korvar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha…bilden på Paul är obetalbar!

FotoMix-bloggen sa...

Hehe, ja jag tyckte den skulle få vara med här på bloggen.

Paul Madej sa...

Det var ingen jättekul bild på mig, men korvarna var goda.