måndag 20 augusti 2012

Jag är en shop o holic!

Har precis sålt min Canon 7D.

Därmed måste jag ju köpa en ny kamera. Som förmodligen kommer heta Canon 5D Mark III.
Klickade in på Cyberphoto, där jag handlat en del genom åren, och fick se min köphistorik.

Vill nog inte veta hur mycket pengar jag totalt lagt ner genom åren och jag blir svettig när jag tänker på det.

Dock vet jag att min 27:e order kommer spräcka 100K-gränsen på Cyberphoto med råge.
Ouch!
Till saken hör att jag även handlat på andra fotofirmor genom åren.

Vet ni hur mycket fotoprylar ni handlat för genom åren?

2 kommentarer:

Photos_By_Niklas sa...

:-) men tror att du är en väldigt sund shop o holic...
köper du nått nytt säljer du ju nått annat...

Är själv sugen på nytt min håller på att falla isär... :-)

FotoMix-bloggen sa...

Haha, ja så kanske det är.

D800 lär väl vara något för dig skulle jag gissa.