onsdag 1 april 2009

Mattias Tedenby-knäcket!

I söndags var jag och CG på hemligt uppdrag i Jönköping, hemligt fram till idag.
Vi träffade Sveriges just nu hetaste hockeyspelare, Mattias Tedenby, under ett par eftermiddagstimmar.
Vi fick till och med komma in i det allra heligaste, HV-71:s omklädningsrum.
Läs hela OT-artikeln här.

Kolla detta bildspelet med ljud så får du höra Tedenby förklara sitt magnifika mål han gjorde mot AIK iförd IKO-dressen. Han börjar prata när det är cirka 1 minut kvar.


Mattias Tedenby - i slutspels...skägg.

Det allra heligaste i Kinnarps Arena är HV:s omklädningsrum.

Tedenby sitter närmast utgången.

Gluggen - som det skrivits spaltmeter om i media.

Telfonen ringer. Alla vill ha en bit av den fantastiska Tedenby-kakan.

4 kommentarer:

Photos_By_Niklas sa...

Sköna bilder som vanligt..
vad har du för bixtlösning på ett sådant jobb?

FotoMix-bloggen sa...

Tackar.
Inne i omklädningsrummet har jag 2 st Canon 580 EX II som utlöses med pocket wizard radiosändare och en tredje blixt som fungerar som slavblixt.

Peter Sundell sa...

Härliga bilder Daniel:-)
Själv laddar jag för mina kvalseriebilder med kvällens drabbning i Axa Sportcenter, där mitt kära SSK möter Växjö.

Hade så bra & Glad Påsk
//Peter Sundell

FotoMix-bloggen sa...

Tackar Peter.
Hoppas ditt SSK klarar sig kvar i Elitserien.
Glad påsk till dig med.