måndag 11 maj 2009

Helgen som gick!

Så där. Nu har jag jobbat min sjudagarsvecka och är lite ledig.
Skönt kan jag säga. Även om jag tycker om mitt jobb.

Jag jobbar på onsdag nästa gång, och även helgen har jag lite att göra. Bland annat ska ett CD-omslag fotas. Det kommer bli väldigt kul att göra. Det verkar vara ett kul gäng dom där HH. Mer om detta i kommande inlägg.

Här kommer några bilder från min jobbhelg.

En bild från fredagen där Fårbo FF fick spö på hemmaplan av Långemåla med 5-0.

Det var bra drag på Ålemsdagen.

Urpremiären för Dockers lockade storpublik på Kikeboplan. I runda slängar 300 pers såg hemmalaget förlora med 14-12.

Vad skådar mitt norra? Är det inte det ovanliga flockdjuret fågelskådaren som i söndags syntes vid Målsjön?

Döderhultstrampen gick av stapeln från OScarsgymnasiet.

Casting med Candice under söndagen.

Inga kommentarer: